Eukanuba Healthy Biscuits

Mystery pink box- taki powinine być tytuł tego posta. Jednak paczka nie jest już tak tajemnicza- kryją się w niej frykasy z Eukanuby. Zobaczcie jakie!


Paczka przyleciała chyba ekspresem! Różowe, śliczne pudełko zawierało w sobie przecudowny kubek (z którego właśnie piję pyszną, wieczorną herbatkę) oraz trzy opakowania firmowych ciastek.


Ciastka "Helathy Biscuits" jakie dostaliśmy to dodatek do zwykłej, codziennej karmy.
Dzienna dawka nie powinna w naszym przypadku przekraczać 2-3 ciastek i skrupulatnnie tego przestrzegamy. Jedno opakowanie juz zjedzone ale Niuch podzielił się nim z innymi- tai z niego dobry kumpel!


Więcej o ciastkach.

Są mega chrupiące! Delikatnie pachną psią karmą lecz nic im to nie ujmuje- Niuchacz szaleje!
Przez weekend sprawdziliśmy je też na Niuchowych przyjaciołach- wszyscy wykazali duże zainteresowanie (a co niektorzy robili nawet sztuczki wśród tłumu ludzi!)


Smakołyki nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów.
Dobrze wpływają na układ stawowy, kostny, układ pokarmowy, poprawiają odpornośćsierść a przede wszystkim DOBRE SAMOPOCZUCIE :)

Skład:
mąka pszenna, suszony kurczak i indyk, tłuszcz zwierzęcy, suszona pulpa buraczana, mączka rybna, suszone drożdże piwne, suszone całe jaja, hydrolizowane białka zwierzęce, fosforan dwuwapniowy, chlorek sodu, chlorek potasu, siemię lniane, węglan wapnia.


Opakowanie posiada fajne, szczelne zamknięcie, dzięki któremu ciastka nie stracą (i nie tracą!) świeżości. Są zawsze tak samo pachnące i chrupiące.

"Healthy Biscuits" dostępne są w 3 wersjach:
- Puppy
- Adult
- Senior

My podajemy je jako przysmak w ciągu dnia- nie codziennie, nie zawsze 2 ale i Niuchaczowi nalezy się coś dobre za nic ;)
Jeśli lubicie co jakiś czas dać swojemu futrzakowi coś dobrego na ząb- polecam!

Gdzie kupicie ciastka:
-http://www.karusek.com.pl/produkt.php?prod_id=16404
-http://4dogcat.pl/psy-przysmaki-eukanuba-healthy-extras-adult-all-breeds-700&nbspg-o_l_88_506.html
-http://www.kar-ma.pl/dla-kotow-karmy-1-all-systems-botanical-conditioner/dla-psow-karmy-przysmaki-ciastka-eukanuba-healthy-biscuits-adult-200g-o_l_211_7671.html

 ok, będę leżeć spokojnie, może dostanę ponad normę 




Ekstremalne ćwiczenia samokontroli, było cięęęężko!




Bądzcie czujni- już niedługo będziemy mieli dla was mały konkurs, w którym do wygrania będą te 'różowe' frykasy!


5 komentarzy:

  1. Też mam te smakołyki, ale jeszcze nie otwarte :P Idzie też je kupić na www.sznupa.pl :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :))

      dajcie znać na FB jak smakowały:)

      Usuń
    2. Ok :) na blogu też będzie o tym post :3 A my będziemy czatować na konkurs i z miłą chęcią weźmiemy w nim udział :D

      Usuń
  2. Musimy nabyć te smaczki :)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecamy! Baaaardzo smaczne;)
      Już niedługo będziecie mogli wygrać je w fajnym konkursie- bądźcie czujni ;)

      Usuń